Search

שינוי נאום בדקה ה-90: מאחורי הקלעים של הצהרת גנץ והדרמה בכחול לבן - ישראל היום

שינוי נאום בדקה ה-90: מאחורי הקלעים של הצהרת גנץ והדרמה בכחול לבן - ישראל היום

גנץ הגיע לכפר המכביה ברמת גן כדי להודיע שהוא מוותר על הנסיעה לוושינגטון ועל הפגישה עם גנץ בשלישי. "לא רצה להיות כינור שני" של נתניהו הסבירו גורמים בכחול לבן והעדיף למקד את השיח בדיונים על החסינות שיחלו בשלישי. 

בני גנץ בהצהרה בנוגע להזמנה לארה"ב // צילום: משה בן שמחון

אלא ששעה וחצי לפני ההצהרה של גנץ, חלה תפנית בעלילה. האמריקאים הודיעו לו שהוא מוזמן באופן אישי ע"י הנשיא טראמפ, לפגישה אישית בחדר הסגלגל. פגישה שלא תכלול את נתניהו. 

שעה להצהרת גנץ, בכפר המכביה התקשורת כבר מתארגנת ואנשיו של גנץ, בראשם ראש המטה שלו, מעיין ישראלי, עמלים לסגור את הפגישה ליום שני - יום לפני הדיון על החסינות. 

חצי שעה לפני ההצהרה, זה מצליח. ההצהרה משונה על ידי אנשיו של גנץ, הוא נעמד מול המצלמות ומבשר - גם פגישה עם אישית עם טראמפ וגם דיוני חסינות. 

בכחול לבן התקשו להסתיר את האושר אתמול בערב. "מהלך שח לנתניהו", "בני לא כינור שני", ו-"איזה שיחוק הביאה מעיין עם הלו"ז" היו רק חלק ממשפטי השמחה שפזרן מקורביו של גנץ לאוויר. בדיוק מי שחוששים במערכת הבחירות להוציא מילה מיותרת, התפרקו מאושר. 

המגעים עם האמריקנים בסוף השבוע, והקשר שבנה גנץ עם גורמים אמריקניים בכירים הוכיחו את עצמם אמש, "בדיוק במאני טיים", הסבירו אנשיו של גנץ והוסיפו "בני הגיע להודיע שהוא לא נוסע, ובסוף הכל הסתדר בדקה ה-90". 

בכחול לבן מוסיפים ומגדירים את המהלך "היסטורי", שכן הנשיא טראמפ לא נוטה להיפגש עם מנהיגים שאינם ראשי מדינה. 
בכחול לבן מעטים ידעו על ההתנהלות של השעה וחצי הגורלית הזו ושמרו על הדברים בסוד כמוס. היו אף שהופתעו ושמעו לראשונה על הפגישה האישית עם טראמפ, רק בנאומו.

Let's block ads! (Why?)



2020-01-26 08:16:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNzI3NTYz0gEA?oc=5
CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNzI3NTYz0gEA

Bagikan Berita Ini

0 Response to "שינוי נאום בדקה ה-90: מאחורי הקלעים של הצהרת גנץ והדרמה בכחול לבן - ישראל היום"

Post a Comment

Powered by Blogger.