Search

הוארך מעצרו של החשוד בדריסתו למוות של הילד איתי מרגי: "נמצא אצלו קוקאין" - ישראל היום

הוארך מעצרו של החשוד בדריסתו למוות של הילד איתי מרגי: "נמצא אצלו קוקאין" - ישראל היום

אמיר אבו לאבן, תושב רמלה בן 20, הוא החשוד בדריסתו ובהריגתו של הילד איתי מרגי אתמול (רביעי) ביום כיפור. מעצרו של אבו לאבן הוארך היום בבית משפט השלום בתל אביב עד יום ראשון.

על אבו לאבן נתפסו בעת המעצר 1.6 גרם של חומר מסוג קוקאין, והמשטרה חושדת כעת שהוא עסק בסחר. לפי עדים אבו לאבן ניסה לזרוק את הסם לאחר התאונה ואחד העדים הבחין במתרחש וקרא לשוטרים. אבו לאבן טוען שקנה את הסמים מסודני בתחנה המרכזית, יום קודם לכן.

הטוען המשטרתי, רפ"ק צביקה מוזס, סיפר כי בתחילת האירוע עסק אבו לאבן בהסתרת הסמים.  לטענת המשטרה לא מדובר בתאונת רמזור רגילה, מאחר ומדובר ביום כיפור. נהיגת הנהג, על פי המשטרה, לא הייתה  לפי תנאי הדרך, כשיש צפי להולכי רגל ורוכבי אופניים. אחד העדים אף טען שאבו לאבן נסע "במהירות מטורפת". 

השופט עלאא מסראווה, שהאריך את מעצרו של אבו לאבן: ״מדובר בתאונה שבוצעה ברחובות תל אביב. החשוד נסע במהירות, והמנוח עף באוויר ונפל אל מותו. החשוד שתק לעיתים בחקירה ולא שיתף פעולה, וקיים גם חשד לשיבוש לצד המסוכנות". 

עו״ד דימה אניקין שמייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את החשוד בדריסה אמר: "מדובר בטרגדיה נוראית. הצעיר ללא עבר פלילי. הוא משתף פעולה עם חוקריו אך נראה שהוא עדיין לא מעכל את האירוע. התיק נמצא בשלב מוקדם של החקירה וממתינים שהמשטרה תסיים את החקירה".

איתי מרגי בן השמונה הוא הילד שנהרג אתמול (רביעי), יום הכיפורים, בתאונה בצפון תל אביב בשעות הצהריים, בעת שרכב על אופניו. מרגי, תלמיד כיתה ג', גר ולמד בתל אביב. משה, ששני ילדיו לומדים באותו בית הספר, סיפר ל"ישראל היום" על התחושות הקשות בבוקר שאחרי: "כולנו המומים וכאובים. ילד חמוד יצא לרכוב על אופניים ולא חזר, משפחה מקסימה נהרסה. כולנו בוכים הבוקר, מחבקים את הילדים ופשוט לא מאמינים".

"ילד חמוד יצא לרכוב על אופניים ולא חזר", איתי מרגי בן השמונה // צילום: באדיבות המשפחה

ענת, שבתה לומדת בבית הספר, סיפרה בכאב: "לא ישנו כל הלילה. התקשינו להאמין שילד כה צעיר ואהוב אינו איתנו. זה יכול לקרות לכל אחד מהילדים שלנו. אנחנו מחזקים ומחבקים את המשפחה ועצובים מאוד הבוקר".

כאמור, אתמול, קצת אחרי השעה שלוש, התקבל דיווח במד"א על ילד שנפגע בתאונת דרכים בצומת הרחובות ז'בוטינסקי ונמיר בתל אביב. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום, הבחינו בילד שוכב על הכביש, העניקו לו טיפול רפואי ראשוני ופינו אותו לבית החולים איכילוב במצב אנוש עם חבלת ראש תוך כדי פעולות החייאה, כאשר אביו של הילד מלווה את הפינוי.

דובר מד"א זכי הלר מסכם את אירועי יום הכיפורים // צילום: דוברות מד"א

חובשת בכירה במד"א נעם ויסבוך סיפרה: "היינו בנסיעה מנהלתית ברחוב סמוך כשקיבלנו דיווח מהמוקד על התאונה. הילד שנפגע מהרכב שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם חבלת ראש קשה, יחד עם רופא שחלף במקום הענקנו לו טיפול רפואי, העלנו אותו במהירות לאמבולנס ופינינו אותו במצב אנוש תוך כדי פעולות החייאה".

בבית החולים איכילוב, הרופאים המשיכו להיאבק על חייו של הילד, אך כעבור שעה קלה נאלצו לקבוע את מותו. בוחני התנועה של המשטרה הגיעו למקום והחלו בבחינת נסיבות האירוע מחקירה ראשונית עלה כי נהג הרכב הפוגע, בן 20 מרמלה, פגע בילד כאשר הוא חצה את הכביש רכוב על אופניו. הוא נעצר להמשך חקירה והובא היום לבית המשפט.
הנהגת ההורים בבית הספר בו לומד הילד שלחה מיד לאחר הצום הודעה להורי בית הספר: "ילד בכיתה ג' בבית הספר נהרג היום בתאונת דרכים. לפי המידע שבידינו, רכב שנסע במהירות בצומת נמיר-ארלוזורוב, פגע בו והרג אותו במקום. מנהלת בית הספר והיועצות, פועלות בהתאם לפרוטוקול משרד החינוך במקרה כזה, והן בקשר עם מחנכי הכיתות".

Let's block ads! (Why?)



2019-10-10 08:45:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNjk4MDg30gEA?oc=5
52781624496069

Bagikan Berita Ini

0 Response to "הוארך מעצרו של החשוד בדריסתו למוות של הילד איתי מרגי: "נמצא אצלו קוקאין" - ישראל היום"

Post a Comment

Powered by Blogger.