Search

המשטרה: מיכל סלה נרצחה לאחר התעללות - ישראל היום

המשטרה: מיכל סלה נרצחה לאחר התעללות - ישראל היום

משמאל - מיכל סלה ז"ל, מימין - אלירן מלול, בעלה שחשוד ברצח, ברקע זירת הרצח // צילומים: אורן בן חקון, באדיבות המשפחה

מעצרו של אלירן מלול, החשוד ברצח אשתו מיכל סלה, הוארך ב-11 ימים. בבקשת המעצר שהגישה המשטרה לבית המשפט יוחסו למלול עבירות של "התעללות, רצח באכזריות מיוחדת או התעללות ושיבוש מהלכי משפט". לפי בקשת המשטרה יש בידיה עדויות רבות ומסמכים בתיק המהווים בסיס לחשד. עו"ד עידן גמליאלי, המייצג את מלול מטעם הסנגוריה הציבורית, העביר בתחילת הדיון מכתב ממשפחתו של מלול לנציג המשטרה בבקשה שיעביר למשפחת סלה.

אחרי שמצבו של אלירן מלול שרצח את רעייתו מיכל סלה השתפר, הגיעו חוקרי המשטרה למיטתו שבית החולים הדסה עין כרם במטרה לגבות ממנו גרסה לגבי המניע שדחף אותו לבצע את הרצח. אולם, אחרי ניסיון של כשעה לדובבו, סרב מלול להשיב באופן ענייני על שאלות החוקרים וטען כי אינו חש בטוב. מלול שניסה לשים קץ לחייו פונה במצב קשה, אך כעת מצבו מוגדר קל ויציב. 

צילום: יוני ריקנר

עו"ד עידן גמליאלי, שמייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את החשוד ברצח, "אלירן שב להכרה, אולם בשלב זה עדיין נמצא תחת השפעת משככי כאבים".  

אחיה של מיכל, דוד, פרסם פוסט מרגש בעמוד הפייסבוק שלו. הוא כתב: "מיכל אחותי הקטנה נקטפה מאיתנו בדמי ימיה, בשיא פריחתה. אני שומע עוד ועוד סיפורים מאנשים שנגעת בהם. כולם מספרים על האור הגדול שהפצת, שנתת מעצמך מבלי לצפות לשום תמורה. נתינה לשם נתינה.

עוד בנושא: 

"תמיד כשבאת לבקר, וגם לפעמים כשאנחנו באנו לבקר, היית מביאה מתנות לנו ולבנות, כתבת כרטיסי ברכה מושקעים, עם חשיבה וכוונה. כנראה הקב"ה רצה אותך לידו. האובדן קשה מנשוא. אני לא יודע איך ממשיכים, אבל עוטפים אותנו אנשים יקרים מכל עבר".

הוא צירף את הדברים שאמר לזכר אחותו בהלוויה: "מיכלי שלי אהובה, אחותי הקטנה היפהפיה, טובת הלב. איך נפרדים מפרח?? איך נפרדים ממלאך??

קברה של מיכל סלה // צילום: אורן בן חקון

"היה לך לב כ"כ רחב, נתינה אינסופית ללא תנאי. תמיד עם חיוך, שמחת חיים טבעית. אהבת את הזולת באמת, נשמה ענקית, היה לך יושר פנימי, אצילות. אין לי מילים לתאר את החור הגדול שנפער בנו. שלמה ארצי שר 'היינו שישה'. אני אומר - היינו שישה ונישאר שישה תמיד. את תמיד תישארי איתנו. הנוכחות שלך והדרך שלך תישאר איתנו.

"אנחנו נתחזק ונישאר מאוחדים. אל תדאגי, אנחנו נטפל בביתך, את תהיי גאה, אני מבטיח. מיכלי שלי, אני אוהב אותך. תשמרי עלינו מלמעלה".

השכנה: "הוא דפק בדלת והחזיק תינוקת מגואלת בדם"

השכנה, שהחשוד ברצח אשתו מיכל סלה, הביא לה את התינוקת סיפרה ל"ישראל היום": "בערך בשש וחצי שמעתי דפיקות בדלת. פתחתי וראיתי גבר עטוף בשמיכה או סדין, מחזיק תינוקת ויושב על הרצפה ליד הדלת ונשען על הקיר. הוא אמר 'אני צריך עזרה, תביאי כוס מים ותקחי את הילדה".

"הבאתי לו מים, לקחתי את הילדה ושאלתי מה קרה. הוא השיב 'אני ואשתי ניסינו להתאבד'. הוא אמר ׳אני שוכר דירה למעלה׳. נכנסתי עם הילדה והתקשרתי למשטרה. עניתי לשאלות ואז המשטרה כבר יצרה קשר עם מד"א. הגיעו כ-15 אנשים והשתלטו על העניין ואני טיפלתי בילדה".

מיכל סלה ז"ל // צילום: באדיבות המשפחה

על מצבו של הגבר החשוד סיפרה: "הוא היה פצוע, הוא נראה בסדר גמור מבחינת השיח, לא נראה נסער או מבולבל. נראה אדם במצוקה שמבקש עזרה ולאט לאט הבנתי שהוא איבד את ההכרה". 

עוד הוסיפה כי "התינוקת חמודה נורא. היא לא הייתה לבושה רק עם חולצה מגואלת בדם. נתתי לה לשתות ולאכול. הייתה מאוד תקשורתית ונחמדה. תינוקת מקסימה. ואז שמעתי שמצאו את הגופה של אמא שלה. התינוקת הייתה עליו מלאת דם מהפציעות שגרם לעצמו".

מיכל הובאה למנוחות ביום שישי אחר הצהריים בבית העלמין במושב בית זית בו גדלה. אחיה של מיכל סיפר: "אני עדיין לא מצליח לעכל את מה שהתבשרתי. לפני כמה ימים אכלנו ארוחת חג. הייתי עם הילדה הקטנה. קשה לדבר עליה בלשון עבר. היא הייתה אדם גדול אדם של אהבה".

Let's block ads! (Why?)



2019-10-10 07:49:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNjk4MDU50gEA?oc=5
52781624651154

Bagikan Berita Ini

0 Response to "המשטרה: מיכל סלה נרצחה לאחר התעללות - ישראל היום"

Post a Comment

Powered by Blogger.