Search

מפקד משמרות המהפכה: "נשמיד את מי שיתקרב לגבולותינו" - ישראל היום

מפקד משמרות המהפכה: "נשמיד את מי שיתקרב לגבולותינו" - ישראל היום

מפקד משמרות המהפכה, חוסיין סלאמי, שיגר היום (שבת) איום חריף לעבר ארצות הברית, בנאום תגובה מיוחד להודעה האמריקני תכי תגביר את כוחה הצבאי בסעודיה.

"אני ממליץ לאויבינו ללמוד את ההיסטוריה שלנו. אנו מכים ללא רחמים. כל מי שיתקרב לגבולותינו יושמד. אין לנו שום בעיה להגיד זאת באופן ישיר ופתוח. אנחנו לוקחים אחריות על פעולותינו". 

עוד בנושא:

סלאמי הוסיף כי: "אויבינו צריכים לקחת בחשבון כי יכולותינו הצבאיות גדלו ללא היכר. מה שאויבינו מתכננים, אנחנו מסוגלים לחלוטין להתמודד עם זה בשל הניסיון הרב שרכשנו". 

"האמריקנים ביקשו שניתן לסעודים להגיב"

מוקדם יותר אמר רמטכ"ל צבא איראן, עבדולראחים מוסאבי, בראיון לטלוויזיה הממלכתית במדינה כי ארצות הברית פנתה על טהרן בבקשה להניח לסעודים לבצע תקיפת ראווה בשטחה, על מנת ל"הציל את כבודה" של המדינה לאחר מתקפת המל"טים על תעשיית הנפט שלה. 

מוסאבי טען כי טהרן סירבה לדון בנושא. "העברנו להם מסר ברור כי אם מטרה אחת בשטח של איראן תותקף, התגובה שלנו תהיה חסרת פרופורציות לתקיפה". 

הורה על שליחת חיילים נוספים לסעודיה, דונלד טראמפ // צילום: איי.אף.פי

לפנות בוקר פרסמה סוכנות הידיעות רויטרס כי נשיא ארצות הברית הורה להגדיל את מצבת הכוחות האמריקנית בשטחה של ערב הסעודית כתגובה למתקפה על תעשיית הנפט, שעל פי גורמים אמריקנים, בוצעה בהוראת איראן. 

Let's block ads! (Why?)



2019-09-21 14:00:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNjkzNzkz0gEA?oc=5
CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNjkzNzkz0gEA

Bagikan Berita Ini

0 Response to "מפקד משמרות המהפכה: "נשמיד את מי שיתקרב לגבולותינו" - ישראל היום"

Post a Comment

Powered by Blogger.