Search

המשטרה: התגבשה תשתית ראייתית נגד עו"ד אפי נווה - ערוץ 7

המשטרה: התגבשה תשתית ראייתית נגד עו"ד אפי נווה - ערוץ 7

המשטרה הודיעה אחר הצהריים (ראשון) כי התגבשה תשתית ראייתית נגד יו"ר לשכת עורכי הדין לשעבר, עו"ד אפי נווה, שפעל והפעיל אחרים על מנת לקדם את אסתר כרייף לתפקיד שופטת, במקביל למערכת יחסים שניהל עמה, לבקשתה של כרייף.

''לאור זאת סבורה היחידה החוקרת כי נתגבשה תשתית ראייתית כנגד עו"ד אפי נווה ונגד כב' השופטת אסתר כרייף להוכחת ביצוע עבירות מתחום טוהר המידות'', נאמר בהודעת המשטרה.

בנוסף, במסגרת החקירה נתגלתה תשתית ראייתית נגד כרייף גם לביצוע עבירות שעניינן שיבוש מהלכי משפט והשמדת ראיה, וזאת בעיצומה של החקירה המתנהלת בעניינה.

כן נמצאה תשתית ראייתית לכאורה שעו"ד נווה פעל במסגרת תפקידו ומעמדו כיו"ר לשכת עורכי הדין בעניינן של עורכת דין מן המגזר הפרטי ושל מתמחה, אשר שמותיהן לא הותרו לפרסום וזאת תוך שהוא מנהל עמן מערכות יחסים, באופן שמגבש לדעת היחידה החוקרת תשתית ראייתית מספקת לכך כי ביצע עבירות מתחום טוהר המידות גם בעניינן.

תיק החקירה יועבר בימים הקרובים לפרקליטות מחוז מרכז לעיון והחלטה באשר להעמדה לדין.

במשטרה מציינים כי חקירת תלונתו של עו"ד נווה באשר להשגת ראיות ממכשירי הטלפון שלו תוך פגיעה בפרטיות וחדירה לחומר מחשב שלא כדין הסתיימה אף היא, והממצאים יועברו להחלטת הפרקליטות.

עו"ד אופיר סטרשנוב המייצג את השופטת כרייף מסר בתגובה: "השופטת מכחישה באופן מוחלט ביצוע עבירות כלשהן והיא סמוכה ובטוחה כי הגורמים האמונים על קבלת ההחלטה בתיק ימצאו כי לא דבק רבב בהתנהגותה".


Let's block ads! (Why?)



2019-09-22 13:27:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiK2h0dHBzOi8vd3d3Lmlubi5jby5pbC9OZXdzL05ld3MuYXNweC80MTM2OTDSAQA?oc=5
52781598174614

Bagikan Berita Ini

0 Response to "המשטרה: התגבשה תשתית ראייתית נגד עו"ד אפי נווה - ערוץ 7"

Post a Comment

Powered by Blogger.